یزدفردا:به نام خدای خالق زیبایی ها :استاد مهدی آذر یزدی پس از یک عمر پر خیر و برکت در خدمت به عرصه فرهنگ و هنر و خلق زیباترین و ماندگارترین قصه های قرآنی و معنوی با الهام از فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی نقاب در رخ خاک کشید و به دیدار معبودش شتافت.
آذر یزدی را می توان به حق خالق سبکی بدیع و زیبا در ترویج ادبیات و آموزه های فرهنگ اصیل و عمیق ایران و اسلام در قالب قصه های خوب برای بچه های خوب دانست که نشان توفیق او در استقبال گسترده کودکان و نوجوانان و خانواده ها از آثار همیشه ماندگار او جستجو کرد. یکی از پرفروشترین کتابهای داستان قبل و پس از انقلاب اسلامی تالیفات و باز نگری های آن نویسنده مومن و مخلص است که بعضا با تیراژهای بالا تا 30بار به زیر چاپ رفته است.
آذر یزدی در دوران کودکی و نوجوانی با رنج و محرومیت و در شرایطی دشوار زندگی را سپری کرد و از آن پس سادگی و بی آلایشی و بی توجهی به جاذبه ها و امکانات مادی جزیی لاینفک در زندگی او شد. تمام وجود آذر یزدی خواندن و نوشتن بود و در خانه و اتاق ساده و کوچکش، جز کتاب و علم و یاد داشت ها و برداشت های جدید او چیزی نمی توان یافت.آذر یزدی که به حق پیر اهل قلم و ادب بود از لحظه لحظه های اوقاتش برای نوشتن و آموختن به بچه ها بهره فراوان برد.
آذر یزدی الگویی ارزشمند و اسوه ای جاودانه برای اصحاب فرهنگ و هنر و به ویژه افتخاری ارزشمند برای مردم دارالعباده و اهل قلم و ادب این دیار خواهد ماند. باشد که همه عاشقان خدمت و همه دوستداران توسعه و تحول فرهنگی به او و منش او اقتدا نمایند و از او درس زندگی و فرهنگ و درس ادب و اخلاق بیاموزند.
روحش در جوار حضرت حق با اولیاء و شهدای راه حق و معنویت محشور و ماجور باد.
آمین رب العالمین

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا